Jurământ pentru copilul meu... Un jurământ pe care părinții să îl depună în momentul în care...

M-am gândit zilele acestea la părinții care dintr-un motiv sau altul nu mai locuiesc împreună cu copiii lor și care, din motive de ei știute ajung în rolul de mari absenți în viața acestora. Mă întrebam cum ar fi să existe un jurământ pe care părinții să îl depună în momentul în care sunt nevoiți să părăsească spațiul în care locuiau împreună cu copiii lor. Un jurământ pe care să-l recitească periodic... să nu uite...


Jurământ pentru copilul meu...


Copil al meu, am hotărât să plec... să îmi continui viața in altă parte. Tu vei rămâne aici dar eu, părinte al tău, deși plecat, voi fi mereu cu tine! Nu e nevoie să mă strigi, eu te voi auzi înainte ca tu să faci asta. Voi fi mereu sprijinul tău, voi fi mereu alături de tine nu doar cu gândul ci și cu fapta, pentru că ești copilul meu. Voi avea curajul să te privesc în ochi și să îți spun că a fost alegerea mea să plec, să merg pe un alt drum. Voi avea curajul să te privesc în ochi și să îți spun că nu te voi uita, tu ești fără de vină și te iubesc. Voi putea face asta și îți voi arăta că, deși plecat, voi fi mereu cu tine. Nu doar cu gândul, ci și cu fapta! Oricât de puține resurse voi avea, voi împărți cu tine pentru că tu ești parte din mine iar astfel vei învăța să iubești și să dăruiești din inimă celor aflați în nevoie. În

viață știu că ai să reușești dar pentru siguranță voi fi alături de tine. Voi fi cu tine nu doar în momentele tale de glorie ci și în cele de cumpănă și de îndoială. Voi face asta pentru ca tu, copil al meu să poți avea un model sănătos, o bază solidă pe care să clădești și să te înalți în viață. Te voi îndruma și nu te voi lăsa să te abați din drum, voi plânge și voi râde împreuna cu tine, te voi ajuta să crești frumos și să înveți să zbori. Nu e nevoie să mă strigi pentru că eu te voi auzi înainte ca tu să faci asta. Voi fi cu tine pentru că eu sunt părinte al tău. Deși plecat, voi fi mereu cu tine pentru că ești (și) copilul meu!

 
Scris de O.T.I. pentru psiholifedesign.blogspot.ro

Comentarii